Kuben

idag ha vi sökt om förskolan till Melwin. Vi ha sökt hit ut på kuben där vi är och hälsa på nu.
Vi ska bo ett tag till i Nacksta men sedan ska vi flytta tillbaka hit.
Men just nu ser inte läget helt ok ut så vi få bo kvar i Nacksta ett tag till.

Men efter sommaren -09 ska vi iallafall bo här ute på skönsmon är planerna iallafall.

Vi ha lekt ute i lekparken här på skönsmon, Melwin grävde i sandlådan och myste.
Sedan åkte vi rutchkana och de gilla han ni skulle ha hört hans skratt.. :)

Huva de värmde i mammas lill hjärta.
Jag älskar min lilla prins hur mycke som helst han är mitt liv mitt allt.. =)=)
¨
torsdag ska jag få besök över dagen.. =)=)

GUD VAD JAG ÄLSKAR MIN ÄLSKLInGAR SOM JAG LEVER MED, vårt liv kommer nog vända snart puss på er..

Kommentarer
Postat av: josephine

Vad ska du får för roligt besök???

2008-09-01 @ 15:56:30
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Malin

Ni sökte om dagisplatsen?! De var juh bra, så ni får han där ni vill ha han ler

O skönt att du mår bättre nu, inge kul med magsjuka!!

2008-09-01 @ 19:52:16
URL: http://mammasnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0