Konstigt

Varför gå inte nått som man vill??
Ingen hör av sej ingenting varför.. ?
jaja, få se hur de bli i morgon.. Kanske ringer de mer då, hoppas.

Här ha vi vare vaken sedan 06.30 ha lekt på rummet och myst.
Nu ligger mammas lill skrutt i sängen och sover och jag passa på att blogga.

Dagens to do(känner du igen jossan):
- Skriva ner alla som anmält sej till kalaset
- Räckna antalet tårtor som ska göras
- planera vad jag ska baka & hur mycke
- Leka
- Posta ett brev
- Spela invår bästa år "få inte glömmas"
- Hoppas på Jossan sms/samtal att deras paket ha kommit fram
- Laga Pyttipanna
- Ut och gå


Kommentarer
Postat av: josephine

haha to do... En sån lapp skulle ajg oxå behöva skriva idag glömsk hihi

2008-09-16 @ 08:52:29
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Emma Halvarsson

Jag är ett listfreak jag oxå..skriver gärna upp "to-do-listor" ;-) Hoppas ni får en bra dag!

2008-09-16 @ 09:16:30
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0