Konstigt

Nu känns de konstigt för första gången i mitt liv ska jag lmna bort min älsklings son från 13.45 till ungefär 15.30.
Ha så dåligt samvete trots jag vet att han ska vara hos min älskade mamma som är hur underbara med melwin som helst känns de inte bra.
Men jag vet innerst inne att de är JÄTTE nyttigt för både honom och mej att han inte ska vara med.

De kommer nog gå jätte jätte bra tror jag men de känns i kropp och själ ska jag säga.
Mammas lill älskling hur ska han klara sej utan mej,, ?
Men innerst inne vet jag ju han gö de man de känns konstigt.

Vi ska lämna bort han så vi kan få gå på  visning i lugn och ro.
Kika på allt i sin egen takt och kika på allt och fråga.
Melwin älskar verkligen sin mormor och de känns bra.
Så de gå nog fin fint de.

Nu vakna min skatt ska klä på han och sedan ska vi mysa och leka innan mamma mormor dyker upp.
Huva jag kommer nog gråta när han åker med mammamormor i hennes bil.

Fy vad jag älskar min son och är tokrädd om honom.

Mamma älskar dej melwin

Kommentarer
Postat av: josephine

det där kommer ju gå tok bra inte behöver du vara rädd heller =)

2008-09-22 @ 10:20:08
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

Postat av: josephine

det där kommer ju gå tok bra inte behöver du vara rädd heller =)



2008-09-22 @ 10:20:08

URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/



SVAR:

Jo de är ju min skatt min allt men de gå nog bra..!!

Huva mitt hjärta spricker känns de som..

2008-09-22 @ 10:24:11
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: -C-

Det är nog bra att du börjar lämna bort honom någon timme sådär. Tänk snart är det dax för dagisinskolning då han kommer att vara borta flera timmar om dagen i helt "främmande händer".



Då måste du visa dig stark för din son. Inte klamra dig fast och visa dig ledsen för då smittas det av och kan bli ett problem i längden =)



Jag har inte varit jätenojjig vid lämningarna av O men jag tror ändå att jag påverkar honom till det negativa ibland. Sen var jag/vi väldigt sen med att ha barnvakt åt honom, särskillt längre stunder. Så det är av erfarenhet jag säger detta och menar bara väl =)

2008-09-22 @ 10:56:20
Postat av: Emma Halvarsson

Hej



Kommer gå jättebra!

Som -C- här ovanför skrev så är det nog bra att du skaffar barnvakt lite då och då, någon timme sådär för sen när det blir dax för dagis så är det nog bra att ni båda vant er och visar du dig "svag" inför Melwin kommer det att smitta av sig på honom. Sedan så är det ju bara bra att han får bygga fina relationer med farmor/farfar/mormor/morfar, det mår dom bara bra av!



Lycka till!



Kram

2008-09-22 @ 16:46:55
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0