♥♥♥KÄRLEK♥♥♥

Åååå vad jag är kär, älskar min familj så otroligt mycke.
Min älskling som arbeta och sliter hela dagarna för att familjen ska gå runt han gö de riktigt bra.
Jag ta hand om vår ♥Älskade♥ son varje dag vilket jag verkligen njuter av.
Min familj är de bästa som hänt mej gå inte med ord att förklara hur mycke jag älskar dessa 2 underbara pojkar imitt liv.
Melwin Björkudd och Michael Björkudd er skulle jag inte klara en dag utan.
Snart fyller vår älskade prins 1år inte många dagar kvar, ska över lämna min lilla bebis som va för ett år senda snart ett litet spädbarn på ynka 2755gram och 45cm lång.
Den 4oktober 2007 klockan 08.42 va den bästa dagen i mitt liv när Michael och Jag blev föräldrar till ett sånt vackert litet barn som Melwin.
Finns igen vackrare.

Den 12 februari 2003 va den dagen jag träffade min älskling michael de va då vi blev ett par trodde aldrig vi skulle hålla ihop så länge men idag är vi tillsammans och ha en underbar son tillsammans vilket gö mej otroligt glad stolt och lycklig.
Tänk om vi bara kunnde finna ro och få de lugnt skulle allt bli mycke bättre. Men vi finner förhoppningsvis ro när vi flytta nu och få de lugnt runt oss, bara vi få tag i ett boende bli allt mycke bättre.

Min älskade fina grabbar åååååå vad jag älskar er ni förstår inte vad ni betyder mycke för mej..

Är dom inte för söta.. :

Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Det är alltid skönt att höra andra berätta om sina barn som inte är så stor ! Men hör ju mest om bauta bebisarna =) Sen sitter det mycket i mitt bakhuvud det här med att hon va så liten och jag vill liksom få henne lika stor som många andra men har nu insätt att jag har ett litet barn , Men lika underbart för det ! :D Eran grabb är super söt föressten :D

2008-09-25 @ 15:22:00
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Emma Halvarsson

Hej. Då blev ni tillsammans nästan samtidigt som oss, vi blev tillsammans 1 februari 2003 ;-)

2008-09-25 @ 21:05:04
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0