GRATTIS Emin



Idag ha de gått ett helt år sedan jag träffa din lyckliga pappa på BB,.
Han kom och bar på Bilstolen din samt hade väskan med kläder på axeln och allmänt stolt såg han ut.!
JAG förstod då att du hade kommit till världen.

Såg dej dock inte men du satt och myste med din mormor medans pappa hämtade grejer.!

Själv va jag in på en undersökning..!

Idag är de BARA din dag och de ska du själv klart fira med din älskade mamma och pappa.!
Din mormor, moster, morbror, farmor ,mormors särbo, och farmors sambo kommer förhoppningsvis och gratta dej vilket jag inte betvila..!

Du få så klart massa fina paket av mamma och pappa idag samt överiga släkt och vänner.
Vi kommer och gratta dej nån dag ni ha tid att ta emot oss.!
Vi längta tills att få komma till er och uppvakta dej.!
Paketen är nu färdig köpt och inslagna..!

Längta tills vi få ge dej dom..!

GRATTIS Emin på dej 1års dag hoppas du få världens bästa dag..!

Många pussar och kramar Önska Melwin, Therese och Micke..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0