Godmorgon

här är de fullfart.
Jag håller på packa, lillen ser på playhoues nu tog jag nån mins vila och blogga lite.
Melwin digga till tv.n gull plutten mamma ha.

Idag bli de packa och packa slänga när inte micke är hemma för när han är med åker ingenting i sopperna.
Så nu jäklar ska de grejas idag när kärleken inte är hemma.
Ha bara min lill kärlek hemma och han säger inte så mycke förutom när jag rör hans leksaker.
hihi
Ska bli skönt att flytta här ifrån jag verkligen längta..!!
Nu få vi se hur de gå på visningen idag.. !!


Kommentarer
Postat av: josephine

hihi... ajg känner igen det där med & slänga =)

2008-09-22 @ 08:20:35
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0