Gårdagen

Igår gick vi ju till öppna förskolan, Ida och isa hängde med mycke trevligt.!

När vi kommer dit möts vi av en trevlig dam, hon visa oss runt och förklara vart man kan värma mat med mera.
Sedan gick vi till själv lekhörnan och den va Värdelös, ungefär ca 15-20kvm och på den lilla ytan va de blandat med leksaker och så för 0-5-6år.
De va även soffor och bord som tog upp ytan så jag gillade inte Nacksta öppna förskola nå bra alls.!
Men sällskapet va roligt och Melwin flög runt på govlet som en liten vilde..!
 
Efter ca 1½timme gick vi där ifrån, Isa va trött och så tycker väl inte vi mamma att de va skit kul när de va så dåligt och trångt där.!
De va bara vi där endast Ida, Isa Jag och Melwin så de va lite tråkigt öppna förskolan vill man ju träffa massa människor som man kan lära känna ju! jaja.

Tack Ida och Isa för sällskapet dit, roligt värre.!!
Vi få se mer med barnen..!

Sedan när vi kommer hem så ligger pappa älskling som är sjuk och sover, jag och prinsen leker lite på rummet.!
När lill hjärtat mitt vakna somna nästa.!
Så jag fick lite egentid med stor älsklingen..!

Så vi planera vad vi skulle käka till middag.!
När Melwin vakna så åt han sedan gick vi på ica och handla gårdagens middag.!

De blev tacos hade lite nya grejer i:

Köttfärch och mixen som gö smaken 3påsar till 800gram
Creamfräch
Avokado
Tomtaer
Banan
Gurka
Sallad
Majs
äpple
ost
päron
Champinjoner
chersernötter"vet ej hur de stavs"

sedan gjorde vi iordning ost och chips..! riktigt gott blev de.

Bilder från igår..







Från badningen igår kväll

Kommentarer
Postat av: josephine

Vad tråkigt att det inte var några mer än ni där....

2008-09-10 @ 09:31:59
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0