Fredag

Idag ha vi tage ne lugnt hela dagen bara myst och rått om varandra.
Efter lunch blev de en stund i lekparken och en ica sväng.

Efter 14 for vi mot apoteket jag behövde fylla på värkmedecin, ha så oerhört ont i ryggen så jag trodde jag skulle dö.
SÅ 700kr fattigare blev jag idag på värk medicin.!

Sedan vid 15 kom Meliwns farmor hit hon ha ätit middag med oss och är kvar här nu ikväll..!
Vi ska väl se sing a long och sedan få vi se massa surr bruka de bli. Nu är steg 1 vi verklighet, hoppas hoppsa nu!!

"bli dåligt bloggning nu pga. att jag ha besök!!"

Ha en kanon kväll

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



En arbetskamrat till mig ska sälja sin lägenhet på kuben. Det är en 3a. Hojta om du är intresserad?!



//Linda

2008-09-12 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0