Förnamnet

sjukstugan är bara förnamnet här hemma!
Mina båda älsklingar är Jätte Jätte dåligt.!

Imorse somna lill vännen om vid 8 och sov till 12 han va så trött och slut.

Prinsen ha hosta och är jätte snorigt, älsklingen ha feber snorig, hänig och allmänt tärd..!
Men trots allt detta ha vi vare ner till stan fram och åter pga. att de ha strula med lånen och melwin konto men nu är de löst.
Medans mina sjuklingar gick de bilen sprang jag runt som en yr höna och leta efter tumvantar åt mitt lill hjärta, fodrade Jeans och strumpbyxor att ha under vindbyxorna.!
Tog kanske 15-20 min.!

Melwin va i stort behov av allt detta, speciellt nu när han är sjuk! BLev även halk strumpor nu när han reser sej mot allt så är de bra.
Så de blev en kris snabb shopping.!

När vi kommer hem lägger vi oss allihop och sover middag sov 3 timmar tillsammans i vår stor säng så skönt.!

När middagen skulle lagas fungera inte spisen- arg.
Så de blev hämta mat idag, jag sprang ner till Mexicana efter som de bara är jag som är pigg här hemma.!

Så nu få vi se om vi åker på att köpa ny spis.-faaann pengarna bara rulla ut..

Nu ligger min lill älskling och sover, pappaälsklingen ha jag skicka på willys för att handla hem den viktigaste maten.
Jag kunde dock inte åka efter som jag inte ha bil och kör kort.  sedan nu när min lill prins är sjuk är de ENDAST mamma som gäller gå inte med nån annan..!

Ne nu tända massa ljus i höst mörket och rugget och vänta in älskling som kommer snart han lä nog vara helt slut.
Karlar som är sjuk vet ni ju hur de är..

Nu till myset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0