För kalas

Idag ha vi vare och kika på lgh.n, hon som bodde där ville inte vi skulle ta bild på lgh.n nu utan de få vi gö sedan.
Hennes inredning möbler och kort på barn och barnbarn ville hon inte ha med på mina kort och de förstår jag.
Kort kommer när vi flytta in och fått nyckeln.

Sedan vi 14 kom Melwins gud mor och hennes goa son Anton.
Melwin sov så vi surra lite en stund.

Men de dröjde inte länge till min älsklings pojke vakna, han myste med mej ett bra tag och sedan va de gudmor som gällde.
Hon hade ju med sej massa paket efter som hon är bort rest den helgen min lill kille fyller 1år.
När paketen va öppnade blev de fika surr och massa mys.
Melwin gilla verkligen sin gudmor de syns på lång väg.

Mammas lill hjärta huva tänk att han ska bli 1år precis om en veckan tiden bara springer iväg.
Lill prinsen vår fick kanon bra presenter, present kort på pop, en känsel bok från nalle phu och en jätte fin blå pulka.

TUSEN tack våra älskade vänner ni är helt bäst..


(klicka för större bilder)

bus på högsta nivå





KÄNSEL BOK m nalle phu




Melwin äter löv bit och pommes själv




Lek innan läggning

Micke mongo på bild..!!!;p

Film kommer

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken mysig dag ni haft!Fina grejer med!

Ja tänk,snart är han 1 år,inte länge sen vi pratade på Fl om våra gravidmagar.Haha.

Kramis!

2008-09-27 @ 21:35:46
Postat av: josephine

hihi den där boken har Elika oxå =) fina saker han fick.

2008-09-27 @ 22:49:04
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0