Dagens första kopp

Nu sitter jag här och dricker dagens första kopp JAVA och 2 hårdmackor med kräftost på.
Gud vad gott de är.
Hjärtat mitt fortsätter sova sött va alldeles nyss in och titta på han så vacker.

Klockan ticka på jag längta verkligen att ringa till BVC för nu vill jag inte se han må så här längre.
Ha era barn haft öron inflamation? Hur ha dom reagera-?
Jag själv ha aldrig haft de.

Nu kom de ett sms från jotex de lä nog vara gradinerna..!
Hoppas!, vänta spänt på dom!
Hoppas dom är fin och passa in, annars åker dom tillbaka.


Kommentarer
Postat av: josephine

Åh... jag måste oxå kika in på jotex tror jag :-)

2008-09-29 @ 09:41:44
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: -C-

O hade 6 öroninflammationer under en tid på drygt 3 månader.



Han fick hög feber. Blev allmänt grinig och höll för öronen.



Vi fick remiss till sjukhuset. Meningen var att vi skulle sätta in "plaströr". Men så försvann öroninflammationen helt. Han har varit helt fri dem sedan dess.



Misstänker du öroninflammation så är det bara att besöka BVC så dem kan kika i hans öron.

2008-09-29 @ 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0