Bilder från idag..

Blev inte nå bilder förut pga, att dom korten jag tog med låne kameran vart kass.
Så jag lbev så förbannad och tvingade ut min älskling att skälla ut dom på elgiganten!!

Vi fick surra med världens gulligaste kille och han skällde jag ut, han blev mål lös och fixade en helt sprillans ny låne kamera åt mej..! Tack super fin söt och kanon bilder bli de med den.!

Lisa ha skickat bilder från dagen tack gumman!♦


(klicka för större bilder..)




Bilder från nya låne kameran!!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Världens goaste killar.

Vilket sammanträffande att vi klätt bägge i grönt upptill o jeans..Haha..

Tankeläsare som d verkar:)

2008-09-04 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0