Besök

Idag ha vu haft besök av en go familj.
Lisa och Emin kom, riktigt trevligt och mysigt.

Dom hade även med sej Emins mormor och moster. Så kul att träffa er..
Här ha de surrats busats och fika samt druckigt mängder med kaffé-mums.

Jag hade även snott ihop en lunch blev kyckling gratäng med ris och en stor sallad.

Tack våra älskade vännen för en ur mysig dag tillsammans med er.

Igår beställde jag massa kläder från babyclohtes.se som prinsen ska få när han fyller 1år..=)
Nu ska jag kika på plutten sedan kommer pappa hem som börja bli förkyld och så ska vi till birsta för nu är jag ARG.
Riktigt förbannad är jag, ha fortfarande inte fått igen min kamera, ha gått 5veckor på söndag.
Vart faaan ha elgiganten gjort med min kamera de skulle ju bara ta 2-3veckor de stå de på papperet.!
Säg sanningen för faaan nu är jag så arg.
Huva de brinner i huvudet. Låne kamrea ha jag ju fått men den är ju SKIT..!!
Bli så dåliga och suddiga bilder med den.. :(

Hoppas du gumman lisa skicka bilder sedan..!!

Kommentarer
Postat av: josephine

trevligt med besök. Hoppas dom har din kamera klar nu då...

2008-09-04 @ 15:43:17
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0