Berg och dalar

Livet känns så nu, de är blandade känslor om allt.
Känns på topp att vi sålt men stressad att hitta nått nytt, kalas är i stora planer pengarna jävlas med FK så jag bli grå hårig så i efter middag när vi ska på Willys och handla mat så ser ni nå med karl barn och en tjej med rosa tröja och grått hår vet ni ju att de är jag.

Känner mej vilsen, tur jag ha min älsklingar.
Natten ha vare si och så, Micke och jag ha inte sovit utan mest lega prata om allt runt om oss.
Kika och pussa på min lill prins.
Vid 2 i natt kunde jag inte hålla mej och tog han till vår säng och snusa behövde känna hans närhet och snusa min lilla bebis.
När han fick ligga bredvid mej kura han ner sej så nära han kunde och la handen på min tiss och sen sov han sött. Gullo.
Ne man kanske ska slänga ner sej i soffan och slumra en stund.

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Ja i bland kan allt kännas jobbigt men du ska se att allt löser sig! Håller tummarna att ni hittar någon bra lägenhet snart. Håller med om att Skönsmon känns mer åt rätt håll jämfört med Nacksta.(kan ju vara för att jag bor på essvik) Annars så finns det ett hus till salu på våran gata..hihi ;-)

2008-09-19 @ 16:28:35
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Malin

De kommer nog ordna sig snart!! Snart hittar ni nån bra lgh :)

Kramar fr oss!

2008-09-19 @ 19:43:01
URL: http://mammasnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0