Årets första julklappar

Idag ha jag vare i birsta och köpt massa julklappar.
Så nu är årets första julklappar inhandlade..!! =)-kul.

Ha handla till mamma, där blev de massa grejer så nu är hon-klar..
Till lilla syster Elin ha jag oxå handla hon ska få en back med lock att ha lego i, lego och en lego bygg platta..!-hon bli nog glad
Till lilla syster ny kär blev de ja de kan jag inte heller skriva -hon är oxå klar. -du bli nog nöjd.
Till Mickes mamma blev de en nytt täck till hennes säng och så ha vi köpt en MP3 sedan tidigare.!-hon bli nog glad.

Sedan så nu ha vi bara Melwins farfar och sambo kvar dom ska få en almenacka på Melwin, och en julgrupp.
Min mormor ska få en julgrupp och ett kort på Melwin som vi tage på stjärnstudio samt Mickes mormor ska få likadant.
Sedan ha jag bara Prinsen kvar och min älskling.
Till Prinsen bli de nog köpa massa grejer till dagis starten och så. Samt massa duplo bli de nog.. =)=)

Nu ikväll ha jag slage in Melwins alla 32 födelsedags paket som han ska få när han fyller 1år om 1mån och 2dagar.. Hjälp att de ha gått så fort.
Snart bli de lira kort med min älskling och sedan kalla nattinatti kudden.. !!

Imorgon ska vi på BVC och väga för 11månader som han bli på torsdag..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj vad ni har handlat =)

Inte alls nå mkt kvar nu.

Sj så har man inte börjat än,sätter nog igång efter lillens 1års kalas.Skönt att börja i tid.

Kram

2008-09-02 @ 20:36:22
Postat av: IdaB

När e det tänkt att han ska börja på dagis?? :)

2008-09-02 @ 22:29:02
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: Emma Halvarsson

32 paket??? Åh shit!! Hihihihihi

Jag såg dig allt på Birsta City igår..du kom in ingången på ovansidam, jag satt och käka räkmacka på Charm med pappsen då ;-)

2008-09-03 @ 06:34:29
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Linda

Ops, vad paket ni köpt! =O)

2008-09-03 @ 13:03:45
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0