Äntligen klart

Idag ha vi mest myst och gosat hela dagen, plocka och greja lite.
Lill hjärtat ha sovit 5 timmar sammalagt idag mammas trötter och själv ha jag mest lata mej.

Men en prommis ha vi vare ut på blev dock inte världens längsta pga att jag blev pink nödig ovanligt va.. ? hiihi

När vår älskling kom hem från vi på byggmax och köpte lister och nu ikväll ha vi grejsa med de, ha ju vara lata och inte fixa de förens nu.
Men idag tog vi tag i de hela.
Så nu är de äntilgen klart..

Nu ligger mammas solstråle och sover sött, älsklingen dursch och sedan blev de bänka sej framför dum burken och se nya Ireene Huss som mitt lill hjärtat ha ladda hem från Pirate Bay..(vet ej hur de stavas)

Ne nu tända ljus och gosa ner sej i soffan och vänta på samtalet från Lisa..!

Titta vilken sötis jag ha..




Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, vilken fin blogg! Vill oxå göra om min, men kan inte ler

Fina bilder oxå! :)

Kram!

2008-09-16 @ 19:34:26
URL: http://mammasnova.blogspot.com
Postat av: Emma

Fint du har fått det i bloggen!

2008-09-16 @ 20:19:27
URL: http://emmiz81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0