Ännu en natt

Inatt blev de ännu en lång natt, vi han inte mer än lägga oss så vakna han.
Så va de kört här är man i en stor dvala idag.. =)

Jag fundera om han ha ont i sina öron pga att han ta sej oerhört mycke åt dom.
Så nu när klockan slå 8 ska jag ringa på BVC de är mycke jag måste fråga om nu samt att jag vill nån läkare kika i små öronen.

Huva vad hjälplös man känner sej när dom små liven är ledsen och ha ont, man önska man kunde ta smärtan.
För ont någonstanns ha han fö detta är inte likt honom.
Mitt go troll gud vad jag älskar dej, även fast de känns i hela kroppen att de är andra natten jag vare vaken mer eller mindre men ändå.

Jag älskar dej ovasett om du inte sover eller ej de vet du min underbara skatt.
Du betyder allt för din mamma, jag ska hjälpa dej igenom detta vad de nu än är för så här sömnlös ska varken du eller jag vara.
Mitt lilla älskade troll idag ska vi mysa och rå om varadnra och kolla upp vad de är för fel.
Mamma vill inte se dej så här ledsen och ha ont.
Men frågan är bara VART?
Jag hoppas vi ska lösa detta under dagen. Nu sover skatten min jag blogga och sedan bli de kaffe för nu behövs de.
Bruka inte dricka kaffe på morgonen utan de är te men nu ha jag tusan inge val för vi ska ju på viktiga ärenden på efter middagen och då måste min hjärna funger skapligt i allafall.

Vad ha ni för planer idag.. ?

Kommentarer
Postat av: josephine

hoppas det går bra på BVC

2008-09-29 @ 09:41:09
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lill skatten då,hoppas han piggnar på sig,och att ni får hjälp idag uppe på BVC.

Många kramar!

2008-09-29 @ 10:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0