Utvilad mamma

idag är jag verkligen pigg och utvilad ni ska veta hu skönt de känns.. =)
Ja ha gått och lagt mej 3kvällar i rad vid 20-21 på kvällen.
Melwin ha haft några nätter då han vaknat så de känndes verkligen att de behövdes.
Igår kväll la jag mej vid 20.45 och fick sova hela natten-skönt.
Men vid 23.10 vakna jag och va klar pigg gick på toa och drack vatten och sedan slumra jag om.
imorse vakna knodden vår vid 5.30 0ch ville ha välling-accepteras.
Sedan somna vi om och sov till hela 7.20 gissa om jag va pigg och utvilad.

Vi ha lekt massa tillsammans på rummet, jag ha haft mycke tid för datorn idag för vår prins ha kunnat lekt själv och dom stunderna de händer så ska man verkligen försöka aktiveras sej med olika saker så han få leka i lugn och ro själv.

Han åt sin lunch vid 10 som vanligt sedan på klädning och vagnen, och där sover han så sött så sött.

Go trollet mitt, själv ha jag sminka mej, fått på mej nå mer anstädiga kläder och surra 1timma i telefon.
Nu för en stund sedan blev de snabel draken och få bort allt skräp på golvet.

om drykt en timma öppna väl öppna förskolan och de håller min älskade son verkligen på att ladda inför, hihi de är bra de för han behöver leka av sej lite.

Nu sitter jag med ett kallt glas med kolsyrat vatten och njuter av mitt liv som mamma.
"Finns vissa saker som är jobbig just nu men vi få väl se hur de gå"
Men min älskade son och min kära sambo finns runt om mej och de betyder oerhört och Jossan tack för ditt stöd de betyder så oerhört mycke, ingen ha ställt upp så mycke som du gjort dessa dagar TACK TACK TACK..

Synd du bo så långt ifrån oss bara.. Men vi ses så ofta vi kan..


Ne man kansek ska lägga sej i soffan och vila lite för de kan min kropp behöva..



Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Det är lugnt =) Ja annars hade vi kommit på fika =)

2008-10-29 @ 11:50:59
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0