Utmanad

99 saker du inte visste om mig.

1. Fullständigt namn? - Anna Therese Malin N
2. Exakt ålder? - 21år bli 22 imars
3. Vart bor du? - Sundsvall-skönsmon
4. Bor tillsammans med? - Med min sambo och vår son Melwin
5. Husdjur? - vad då, räknas dammråtta.. ?
6. Färg på ditt hus? - Orange
7. När är du född? - 28mars-87
8. Klass? - HP
9. Vilket år tar du studenten? -hihi tog aldrig studenten
10. Något jobb? - Fast anställning men mammaledig
11. När ska du sova ikväll? - Somna kl 9
13. Duschat idag? - imorse
14. Kramat någon idag? - Lill knoppen min
15. Pussat någon idag? - jag ha pussa prinsen men sakna pappaälsklingen att pussa
16. Vad har du ätit? - Idag bli de bakad potatis med hemmgjord röra
17. Dagens klädsel? - svart byxor och en tröja
18. Dagens smink? - Mascara 
19. Dagens sötnos? - Melwin så klart
20. Dagens roligaste? - hihi de kan jag inte säga kommer nog fram tids nog
21. Har du många vänner? - Nja men de räcker väl kanske. Önska dom jag hade att man sågs oftare
22. Hur många har du kysst? - hahha ja inte sånt jag räkna men de är nog en hel hög
23. Vem kramade du senast? - min prins så klart , men sakna älsklingen att krama
24. Hur många har du haft sex med? - hihi de ska ni inte få veta, men haft de borde ni nog förstå efter som jag ha barn.
25. Hur många har varit otrogna med dig? - hihi ingen tror jag
27. Har du pojk-/flickvän? - Japps
28. Vem pratade du med i telefon senast? Hjärtat
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jossan

FAVORIT
:

31. Film? - Titanic
32. Låt? -  mys musik
33. Mat? - Tacos, och kött
34. Dryck? - ramlösa, dricka måste jag sluta med
37. Stad? - STHLM
38. Land? - grekland
39. Ämne i skolan? - Matte
40. År? - 2007

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Ja min prins och mitt go hjärta som jobba
42. Personen du kysste? - Pappaälsklingen så klart
43. Gången du spydde? - hihi kan jag nog inte säga
44. Gången du grät? -igår kväll av lycka
45. Pizzan du åt? - med kött ,bea sås lök skinka och ost.
46. Gången du var i göteborg? - aldrig vare där
47. Gången du var i stockholm? - hos jossan och elika
48. Gången du var full? - ha aldrig vare de rikgigt
49. Gången du var hög? - ADLRIG
50. Personen som såg dig gråta? - Pappaälsklingen

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? -båda
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - tv.spel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - sånt håller jag inte på med.
58. Ragga eller bli uppraggad? -att bli uppraggad är ju mysigt, men sånt är jag inte sugen på nu
59. Big brother eller paradise hotel? - BB är bäst
60. Svart hår eller blont? - svart
61. Blåa ögon eller bruna? - Bruna 
62. Choklad eller lakrits? - båda såklart.
63. Göteborg eller stockholm? - stthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster.
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt är snyggt.
68. Älska eller älskas? - Båda.
69. Leva eller dö? - LEVA

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Alla runt om mej
71. Personer du hatar? -fnns några
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Många.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Micke så klart
74. Glassar du ätit på en dag? - hm är inge glass älskare
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen,  va bara på norman i h-sand
76. Gånger du haft minnesluckor? - hihi kommer inte ihåg
77. Piercingar har du? - ingen
78. Personer du saknar just nu? - prinsen och pappa
79. Gånger ditt hjärta brustit? - igång

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - hihi alltid
81. Ska du träffa imorgon? -  min familj
82. Sjöng du senast för? - Mig själv och melwin
83. Hade du senast en msnkonversation med? - jossan
84. Spelade du tv-spel med senast? - ja kommer inte ihåg
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -Mina grabbar
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - de behöver ni inte veta
87. Förtjänar att dö? - idioter
89. Vill du sova brevid inatt? - micke

VAD:

90. Gör dig glad? - Familjen och kompisar
91. Gör dig ledsen? - Folk som är uppkäftig och inte bry sej
92. Vad vill du helst göra nu? - pussa melwin
93. Önskar du att du slapp göra? - ha bekymmer
94. Vill du ha nu? - en avokado
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - min familj frisk och kry samt nya taper till v.rum
96. Längtar du till? - Julen.
97. Tycker du om dina betyg? - hihi inte dom bästa
98. Ångrar du i ditt liv? - de nämner jag inte
99. Är det bästa som har hänt dig? - vår son och min sambo micke så klart..

Jag utmanna
Jossan-Elikas mamma
Emma Halvarsson-med sina grabbar
Cicci-Oscar mamma
Linda källberg-Syrran
Sandra-Wilmers mamma

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Nu ahr jag gjort det =) utmaningen alltså :-)

2008-10-31 @ 14:31:09
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0