Tjata=ingenting

Ju mer man tjata på oss bestod mera skiter vi iallt så är de..
Vi bestämmer oss själv när vi är mogen att göra visa saker så är de.

De här med barnvakt till vår son ha Micke ha jag visa saker som vi håller hårt på och vad som gö de vet bara Micke jag och Min mamma.
Min familj är den enda som de känns som idag att jag kan lämna min älskade skatt till så är de.
Dom dalta inte med Melwin för dom som dalta med han gilla jag inte alls så är de bara..

Barn ska man vara ödmjuk med bestämd, kärleks full, konsekvent och så dära.
ingenting löna sej med dalta, fjant säger man åt Melwin lyssna han inte man måste säga till han på RIKTIGT så är de bara.
Säger man först ajaj snällt och vänligt fungera de inte, men  säger man till lite hårdare så lyssna han.
Så är vår son de är bara så..

jajaj, nu är jag arg ska jag säga.
Imorgon ska jag ut och jobba de kommer bli en skit jobbig dag för både mej och Melwin men ändå nyttig.
Han kommer inte gråta när jag gå från bilen men däremot när dom kommer hem och han vare ifrån mej ett tag, dom kommer han söka mej ropa på mej och jag svara jämt"vad är de hjärtat" och när han inte hör mej säga de bli han nog ledsen tror jag.

Gå de inte bra så få dom väl komma ut till Mitt jobb med han så han få träffa mej en snabbis.
Jajaj vi få se hur de gå, Micke ska inte åka till sin mamma med melwin när han e ledsen de är fel, pga att de är mej han sakna om han är riktigt ledsen och ropar efter mej och då bli de ju inge bättre om han träffa sin mormor farmor eller så.
jjaja..
Här må jag inte alls bra nu..

tur min mamma kommer snart för nu behöver jag prata med nån..
jag älskar och saknar mamma jätte mycke ska bli mysigt och få egen tid med mamma och Melwin idag..=)=)

De är MITT och MICKES barn och de är vi som bestämmer punkt slut...
Accepteras de inte så är de bara kliva åt sidan och så behövs vi inte ses..


Kommentarer
Postat av: Sara

Verkar lite bortklemad av mamma om han inte kan vara ensam med pappa i några timmar.. de två måste få skapa ett band också.

2008-10-10 @ 10:11:02
Postat av: -C-

Jag vet inte vad som är grunden/anledningen till ditt inlägg men kan säga att jag känner igen en del utav det. Vad gäller andra som passar ens barn.



Man vill ju såklart att barnet ska tas om han dom på sitt enga vis. Inte som ANDRA tycker vore det bästa. Man känner ju sitt eget barn och vet (oftast) vad som är bäst för det.



Uppfostran kan ju dessutom vara en "känslig" grej. Man vill uppfostra på sitt vis och vill då såklart att andra accepterar det. Folk får ha åsikter men ingen kan bestämma över hur man ska göra med ens egna barn =)



Som mor och farföräldrar (samt övrig släkt).. dem kanske tycker att "såhär har jag gjort med alla mina barn och det har varit så bra". Så bra för dem då! Men acceptera sättet JAG väljer att uppfostra MITT barn på. Punkt! ;)

2008-10-10 @ 10:50:52
Postat av: Emma

Oj vad ledsen och besviken du låter..vet inte vad som hänt men det kommer att gå jättebra att jobba i morgon ska du se! Melwin och pappsen kommer säkert att ha jättemysigt hemma..fast dom lär nog längta efter sig oxå ;-) Kram Emma

2008-10-10 @ 13:36:44
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Tulay

Vi har en från babyproffset. Beställde från deras katalog, vet inte vad den heter men den var inte billig kan jag säga. Så man skulle ju vilja att den var mer säker, när den var så dyr. Men men, som tur så märkte inte han av det så mycket, somnade efter 2 sekunder.

2008-10-10 @ 20:00:40
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0