Tisdag

Idag ha älsklingen vare hemma, vi for till Birsta Micke jag och Melwin samt mickes kompis.
Micke och Melwin satt ibilen medans jag och Mickes kompis sprang runt och handla lite grejer.

Blev lite nytto grejer, köpte även hem alvedon.
Blev även nya nappflaskor för dom där AVENT flaskorna lita jag inte på, har använt dom till nu men huva idag så prata jag med baby proffsen om dom och de av rekomenderade mej dom på en gång.
Så jag köpte mam 330ml.
Lika bra köpa stora flaskor så slipper man byta hela tiden.

Vi ha annars myst hemma hela dagen.. Skönt.

Nya flaskan

Kommentarer
Postat av: josephine

vad har ni handlat för nytto saker nyfiken hihi

2008-10-14 @ 19:15:30
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Lisa

Den där flaskan har vi med,men gillar inte att det ej finns lufthål i botten.

Så man måste dra ur flaskan för att det ska börja rinna till igen.Dåligt!

2008-10-14 @ 20:18:38
Postat av: T

Har du rätt nappar då? För det ska inte vara ultiventnappar utan det ska vara med lufthål så det inte blir vakum.

2008-10-15 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0