Temp igen

Melwin somna ju vid 17 tiden..
Nu vid 19,45 vakna han och skriker som aldrig förr byter böljan och greja lite..
Då ha han fått temp igen.. :( Stackarn..
Huva dom små barnen de är så synd om dom.
Nu ha jag nyss vare på ica och köpt hem lite go vätska så jag ska få i han de, för mat lust ha han inte.. :(

Han ha fått en alvedon och äppel dryck nu och sover i min säng med min sov tröja så de lukta mamma.
Han sover nu och vi ska ha mys kväll älsklingen och jag..

Så imorogn bli de ingen Sandra och Wilmer sorry.. :(
I och för sej så kan ju barn ha ffeber ena dagen och andra vara feber fri men vore synd om wilmer bli dålig.

Nu till älsklingen fort sätter tempen så här bli de VC imorgon för nu ha de vara mycke temp sista tiden..
MAmma älskar dej mitt lill hjärtat hoppas du bli kry snart.. Puss på din söta pannan..

Kommentarer
Postat av: Emma

Han kanske har en massa tandsingar på G? Mina grabbar har alltid haft feber till och från under tandsprickning. Skönt att han är piggare i dag iaf ;-)

2008-10-14 @ 12:11:54
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0