Städ dag

Idag ha jag städa lite skåp när lillen sovit.
Ganska skönt att börja så de inte bli så mycke på själv G städdagen.. :)
Lite såp garderober, dörrkarmar och så ha jag dona med idag.

Även rengjort ugnen så nu kommer den inte användas...
Vi lekte inne på förmiddagen och lekte med alla ny leksaker de är så kul tycker både prinsen och mamma så klart.. :)




Risgrynen sys.. =)


Sedan efter 13.40 gick vi ut och va ute till vi fort till birsta, så mysigt att vara ute i höst vädret Melwin kröp om kring i sanden och stoppa i munnen, han gick med lära gå vagnen ute men va jobbigt med alla kläder.. :) hihi go skrot.. =)=)

Sedan vi 15.30 for vi till birsta jag skulle ut på Jobbe och träffa Monica gå igenom lite grejer samt få en arbets tröja, och nya skor.. :) Nice.

Nu ha jag fått min första arbets tid, Lördag mellan 11-14.30 ska jag jobba på Mc Donalds. Ska bli kul men samtidigt jobbigt för både ryggen och vara från min älskade skatt, tur de är nå ynka små timmar jag ska vara ifrån han.

Melwin hjärtat ska ensam med pappa sin för FÖRSTA gången i sitt liv och han är nu 1år och 2dagar gammald. Tiden bara springer iväg.. De är nyttigt för både Melwin och mej men de känns gå nog i från hundra ggr och ringer och hör hur de gå med lill skatten min.. =)

Fatta ni vilket steg jag tagit och ska gå ut och jobba nå timmar.. Huva men de är nyttigt på alla håll och kanter.
Men jag kommer Endast jobb nån timma på helgen vardagar är jag hemma och är mamma ledig, och helger nån timma så jobba jag..!!
Vi få se hur lördagen arta sej..

Bilder från när vi lekte ute.. =)

Sötnos va..??=)

Titta vilken fin höst bild.. ?=))

Är han inte vacker.. ?

Fint höst  träd utan för oss.. =)=)



Farfar & Ethel

Efter vi vare i birsta kom Farfar & Ethel med paket och gratulera vår älskade son.
Så fina presenter.. =)=) Tack tack..

Vi fika och surra gud vad glad han blev och leka med farfar och Ethel.. hihi... KUL att se.. =)


Presenterna


Stolt farfar



Nu sover lillen sött jag ska dammsuga och torka golv för imorgon smäller de STOR besök Jossan o Elika kommer ju då måste de va fin fint.. =)=)
Samt ihop plockat så barnen kan leka.. =)

ÅÅÅÅÅÅÅå vi längta efter att träffa er.. Kram kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka underbara höstbilder på lillen bland löven :)

Så söt så!..

2008-10-06 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0