Söndag

Ja idag få man smällen för gårdagens arbete de va ju som väntat.
Fyyy vad ont i ryggen jag hade igår kväll, under natten och nu till morgonen när jag klev upp men va bara bita ihop och kliva upp med skrottis.. =)

Vi ha lekt och myst till morgonen, nu sover han och älsklingen.
För mej bli de frulle med fil och puffar.

Idag måste jag putsa fönstert i vårt sovrum trots onda ryggen, men vi få väl se hur de gå som de känns nu fungera de inte men men ha vi tur så..
2 citodon efter frukosten bli de mycke bättre,hoppas hoppas=)=)...

ÅÅÅÅÅ vad jag längta till flytten och få göra fint, vill fara köpa nya v-rums möblerna, inreda och göra fint men allt kommer ju ta sin tid efter som man inte ha allt och de ska målas om och så där men de kommer med tiden vi måste bo in oss först samt ha de lugnt runt om oss för Melwins skulle efter som vi är inne på andra flytten inom ett år.

Vi flyttade ju hit i maj iår och nu flytta vi 18oktober till vår nya lya.. =)

Kommentarer
Postat av: IdaB

Ska ni köpa nya möbler till vardagsrummet igen??? ;P

Vad har ni nu hittat?



Kram

2008-10-12 @ 21:24:25
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0