Skit väder

Här vräker regnet ner, och fy vad de blåser.
Huva visst hör de väl till hösten men nu ha de gått till överdrift.

Idag bli vi nog bara hemma, lillen ha lite temp men ingen farlig.
Få se hur dagen arta sej, Nu hoppas vi han är pigg till helgen bara.

Tänk om bara 2 ynka dagar är min lill skatt 1år. Huva i hela friden ska detta sluta..
Men som tur är så få jag ju vara med i hans utveckling.

Idag om va1½timme för ett år sedan skulle jag till BM.
Och de va på den vägen jag blev inlagd och sedan efter nån dag kom min älsklings kille ut.
Huva nu rinner tårarna jag vill tillbaka men samtidigt vill jag fortsätta där vi är idag.

Vad tror ni man kanske ska börja om med allt?? ;P

Nu fryser jag, ha tjocksockar på mej långbyxor och stickad kofta för uscha vad kalt de är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0