Öppna förskolan

Idag ska vi på öppna  förskolan, de ska bli kul va ett tag sedan känns de som.
De ska bli riktigt skoj, pappaälsklingen ska inte med för han ska på trav7lunch trav på B-Åker.

Idag ha vi mest myst på morgonnen min älskling gav mej sov morgon och de va skönt-tack hjärtat mitt.

Nu ha jag betala in hyran till nya lyan och så fixa adress ändringen så den är betald och klar, skönt.
Vi åkte på en halv extra hyra men vad gö de, bara vi kommer från detta getto.

Älsklingarna mina verka oxå längta till flytten, de känns toppen.
Min lill älskling förstår väl kanske inte vad som händer men men så är de ju.


Kommentarer
Postat av: ???

Ghetto?

2008-10-01 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0