Öppna & BVC

Idag på morgonen lekte vi först sedan så när lillen la sej och sov putsade jag fönsterna i köket och v-rummet så nu är de bara vårt sovrum kvar.
Så skönt att börja med flytt städningen.

Sedan vid 11 for vi hem ifrån och först på stan en sväng sedan så bussa vi till Öppna förskolan, som vanligt trevlig personal och trevliga mammor och barn. :)
mysig öppna förskola, varmt rekomenderas.
Barnen lekte åt Mellis men när klockan slog 14.10 klädde vi på oss för att gå till bussen och mot BVC för spruta och vägning samt mätning..

Vi kom på BVC och skatten sover stackarn fick väcka honom..

Väl inne på BVC gick de så dära, vi vägde och nu väger han 7960gram och är 72cm lång.
Sist vägde han 7740gram och va 71,5cm lång.
Sedan va de hälso undersökning... De gick skapligt.
Vad som gick skapligt bara skriver jag inte ut ibloggen och kommer inte svara på msn eller så dom som vill veta prata jag med mun mot mun.. Punkt slut.

Sprutan gick super han satt i min famn lutad mot mina tissar och myste gunnar stoppa in sprutan i benet och de gick fort och han sa inte ett enda ljud.
När de vaa klart somna han på 2röda mysigt.. =)=)

Nu sover han för natten jag håller på tvätt och ska dammsuga.
Idag beställde vi en ny dammsugare.. -så skönt.

tänk nu är min älsklings prins 1år och väger 7960gram och är 72cm lång..
Bra jobbat lillen mamma är så stolt.

Vet ni vad ikväll kasta jag ut pappa från sovrummet han få sova på soffan pga för mamma behöver egentid med Melwin när vi sover de är så mysigt och de behöver vi båda.
Vi bruka göra så i lband och pappaälsklingen tykcer vi gö helt rätt..

Lite pix fårn dagen
(stav fel och fel skrivning bjuder jag på)


FRÅN BVC

Visst är han duktigt??




Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysig dag ni haft,skönt att sprutan gick bra,har han haft några känningar av den ikv?

Kramis!

2008-10-08 @ 20:22:28
Postat av: Ellenor

Oj jisses. Devin väger redan mer än Melwin, och Devin är inte ens 5 månader ännu, hihi!

2008-10-08 @ 21:46:02
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0