Ny flyttade och Lycklig

 Nu är vi på plats och ordning ha vi fått.
Allt som ska in i skåp är där de ska vara, gardiner på sin plats förutom i Melwins rum dom ny köpta ha fått fötter i flytten.
Måste tok söka idag annars åker nått gammalt upp till plånboken är ny fyllde så vi kan köpa nya gardiner till hans rum.

Vi ha installera tvättmaskin oxå och gud vilken kanon maskin med massa bra grejer och låter hur lite som helst och de är ju aldrig en nackdel.Vi tvätta 4 maskiner igår kväll behövdes verkligen

Vi körde igång igår vid 10 tiden men direkt efter frösta lasset så jävlas de med en massa olika saker så allt tog sin tid.
Men under flyttningen ha vi fika ätit lunch, skjusa Elin på kalas, montera sängar och så dära.

Själva flytten va klart med alla olika lass från fråd och hämta grejer på diverse ställen ungefär 17.
Men innan vi fick nå krubb i magen va nog klockan 20.15 gissa om vi va hungrig- kan jag lova.
Igår fick de bli Max till middag.
De fanns inte nån tid att äta före och när man flytta få man tiderna bli rubbade förutom för barnen.
Melwin ha som vanligt vare en helt underbart barn, han va så snäll hela dagen igår inte ett gnäll och ett ord igår kväll blev han mammig så in i norden men inte så konstigt efter som han är vann att vara med mamma själv hela dagarna, han är ju inte vann att dela med sej.

Nu sitter jag här i min ensamhet grabbarna sover, själv kan jag inte sova pga värk men men jag la mej tidigt igår så.
Fatta Melwin sover första gången på riktigt länge längra är 5...

Dagens planer är att fara till nacksta och göra sista rycket städa ur och torka golv kommer nog inte ta allt för lång tid är bara golven, toaletten (själva stolen) diskbänken och dammsuga balkongen sedan är allt klart.. =)

Iefter middag är vi bjudna på middag hos Mickes mamma ska bli skönt och slippa laga mat idag, känns skönt att bli bjudna.

Mickes nacke efter går dagen är inte alls att leka med, ännu värre ska jag säga han är.
Men vi hade ju inte så mycke val än att flytta denna helg så.

Ne nu ska jag glo i bloggar, sedan ska jag se om min grabb är vaken eller inte..
Bilder kommer, de är ordning och jag ha knäppt men jag ha inte hitta kabeln man tanka över bilderna med.
Så hållut och ni som är extra nyfiken kom och fika vettja..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skönt att allt har gått bra =) Nu är jag nyfiken på hur det ser ut.... ;-)

2008-10-19 @ 18:27:11
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nu vill vi se bilder :):)

2008-10-19 @ 21:20:43
Postat av: Anonym

varför flyttar ni runt hela tiden för?

2008-10-19 @ 22:29:50
Postat av: Lotta

Härligt att ni kommit i ordning så fort =)

Väntar på bilder!

2008-10-20 @ 10:58:24
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0