Mammamormor

Idag är vi hos mammamormor och myser, ha drukigt mängder med kaffe, surra och lillen ha ätit lunch.
Nu leker han och mormor med Katten Rasmus och de tycker ju melwin är super kul.

Själv sitter jag ikö och ska höra när vår nya dammsugare kommer, för vi är i stort behov av en ny dammsugare.

Tänk snart flytta vi åååå vad kul de ska bli.
Imorgon ska vi åka till matfors som de ser ut nu, vi ska vålds gästa Sandra & och plutten Wilmer i deras hus som dom nyss flytta in i, gissa om jag är nyfiken.. =)
Nån inflyttnings present måste jag ju komma på men vi få se om jag hinner kirra de innan morgon dagen annars kommer de en till er inom kort.. =)
Klart man ska ha en inflyttnings present när man nyss ha flytta så klart.
Men vad jag hitta på är svårt att säga nu efter som jag inte vet vad dom ha inret för stil i huset lättare att köpa en grej efter första besöket.. =)=)
Så Sandra kommer vi inte med nått imorgon så kommer de vi glömmer er inte.

Hörrni är de någon som är sugen på Tapperware party fram över.. ?? "snälla är ni de anmäl er här nere, ni som ha barn får givetvis ta med sej dom efter som jag tycker de hör till"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0