Kalt

Idag är de lite kallare ute, brrrrr inge skönt alls, snart nalkas vinter de bli nog bra.
jag gilla ju vinter snö, pulk åkning, madrass åkning och massa annat skoj med snön och vintern.

Här ha vi vare uppe sedan 06.30 vi ha busat och lekt en massa samt 07.00 va de ju våra bästa år så de ha vi oxå sett på.
Dom ha ju bytt tiden på reprisen från 09.50 till 07.00 vilket passa mej kanon bra.. =)

Melwin är kanon pigg idag, vet inte vad de blev igår kväll i natt.
För klockan 2 tempa jag han och då låg den på ca 38 men när jag tempa han låg den igen på 36,3 som vanligt.
Ha tempa han några ggr för att hålla koll men tempen ligger mellan 36.3-36,8 och de är normalt på Melwin..

Nu ska han försöka sova men står och ropa mamma man kanske ska ta upp han för nå trött låter han inte trots att han gnugga ögonen..
Min stora kille.
Om lillen är feber fri idag så ska vi nog till birsta en snabbis vi måste ju köpa en fäll till vagen prata med flera st igår om fällen och de sa att fällen fungeat kanon för dom inte släpper den speciellt mycke av sej...

Ska kolla upp de där med fällar idag underdagen, och vi få se vad de bli.
Men de bli ingenting med den saken om min älskade son ha Temp..
Ska tempa han ungefär 1gång i timmen kanske varanan så man få se hur den ligger..

Ha en bra dag..
Ska även på barnenshus och hämta ut en grej till Lisas bebis.. =) "Nu hoppas jag att de jag köpt passa, och de du sa stämmer"

Kommentarer
Postat av: T

Jag skulle rekomendera att du köper en på barnens hus eller dylikt, för den från Ikea är inte rekomenderad för barn. Visst, de sitter inte rakt mot den i vagnen, men du kan ju inte använda den till något annat är just det (till skillnad från en barngodkänd). Det är därför de säljer den som en matta.

2008-10-14 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0