Kalas 1 över stökat

Idag ha ví myst på förmiddagen med alla paketen som han fick av oss, han gillade leksakerna skarpt.. =)

Vid 11 tiden kom Melwins farmor och hon hade med sej tårtorna och paket så klart.
Vid 11.45 kommer, Mormor, Morfar, Gammel mormor, Mostrarna Elin & Linda samt Lindas bästis Matilda.
Alla kom med hur mycke paket som helt så roligt.. =)=)

Vi öppna paketen som tog sin tid och sedan va de fika tajm, min lill prins fikc sin tårta och sedan så fika vi vuxna, när mitt vackra ner geggade födelsedags barn ätit upp tårtan så va han så trött så jag la ut han i vagnen där han sov hela 3 timmar.. =)-skönt för min lill älskling..

Min lossas mamma Maria och Melwins moster Fanny kom dom hade oxå med sedan en hel drös med paket.. =)=)

Vid 13.30 kommer Melwins gammelmormor (Mickes mormor), Melwins gammel mostrar Sigun m. hennes man och hennes son peter(mickes kusin), samt Kicki och hennes barn Nicklas, Patrik och hans Sambo Annelie och hennes goa son Kevin.

Vi trängde ihop oss och fika blev serverad.

Melwin sov och sov men vaknade vi ca 15 tiden så alla fick träffa lill skatten en liten stund men bättre än ingenting, för sover han måste han ju få sova.
Vår lill älsklingen ha verkligen fått hur mycke underbara paket som helst. =)=)

Av mamma & Pappa:
















HELT NY P.O.P Vinter overall m.lappar STL 86
Detta fick han av oss! (dom små bilderna kan du klicka på så bli dom större)



Detta fick han av farmor








Paket av mormor och mostrarna







Av Gammel mormor(min mormor)

Klicka på dom små bilderna för större bild,, =)

Av morfar




Av min lossas mmamma  o Melwins moster Fanny o Morbror oliver


Av MAtilda

Melwin äter sin tårta.. :)






Av kicki , Stefan o Nicklas fick han


Sigun, Lars Eric ,Peter O Erika


Patrik ,Annelie och Kevin


Av Melwins Gammel mormor(Mickes mormor)

Av Melwins Gammel Farbror(han kom inte)


Bilder fårn kalaset..

(ps. alla små bilder gå de att klicka på för större bilder)






TACK alla för super fina presenter och för alla gratulations sms samt ala gratulationer här på bloggen.. =)=) Ni är bäst..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad många och fina bilder på prinsen och alla paket.

Nu ser han verkligen ut att ha en helt ny garderob :)

Jätte fina grejer och fint kalas!

En riktig 1års dag med andra ord!

Åter igen..STORT grattis Melwin!!

Ses imorgon! :)

Kram Lisa m.fam.

2008-10-04 @ 19:44:34
Postat av: Tulay

Grattis till Melwin på 1 årsdagen.

2008-10-04 @ 21:54:52
URL: http://tullisen.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj oj, va mycket fina saker Melwin har fått!! Jobbigt nu när ni ska flytta, ni har så mycke leksaker att flytta medler

Många saker Melwin har fått önskar jag mej oxå till Nova :)

Åh, va mumsigt de ser ut när han äter tårta :D

2008-10-06 @ 19:54:45
URL: http://mammasnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0