Jossan & Elika på besök

Idag for vi in med 09.38 bussen till stan skulle ju på banken och sätta in chach sedan fixa lite annat.
Jossan ringde mej vid 10.30 och vi möttes upp utan för banken
.

Sedan trava vi mot Elikas mormor- vilken härlig mormor hon ha.
Efter besökte där gick vi hem över och barnen somna, men väl när vi kommer hem och ställt dom på ballis dröjer de inte många min så vakna den ena efter den andra.

Jag höll på med krubb för vi va hungrig alla fyra.
Men jag den klanten brände ju bröden i ungnen så de va ju inte lyckat, så stackars Jossan fick mata 2 st hungriga barn med Taco.  "Tack för hjälpen vännen du är BÄST"
Medans jag kruta ner på Ica och inhandla nya bröd. Världlös man är som glömmer börden

När jag kommer hem ha de vara två duktiga barn att ätit upp alla mat.. Stora gull ungar..

Äntligen fick vi äta mat. Vi åt 2 bröd var sedan va vi propp mätt.

När vi käka klart tog jossan 2 trötta barn och lekte i v.rummet.. =) De gick super jag plocka ihop och gjorde iordning kaffe så vi skulle fika.

Melwin ha även fått super super super fina paket idag, både kläder och leksak.. Tusen tack ni är helt bäst.. =)

Nu ha dom fare själv ha jag vare i tvättis för snabb tvättning av Melwins säng kläder pga när jag la han i sin säng för sovning så sov han inte utan han drog ner lampan och blomman rätt ner i sängen och så kul va de.
Jag kommer in och säger "VAD GÖ DU MELWIN?" då bli han tyst och jossan bli full av skratt hon kommer halv springades med kameran ihögst högg:)

Tokig unge man ha.. Men go är han,.
Idag va de riktigt när jag kidnappa Elika hon är så otroligt go och sött puss gurka min.. =)

Nu sover min plutt på ballis.. =)=)

Lite bilder från dagen..

Melwin i sina super snygga nya kläder. .=)=)TACK TACK


Melwin med sin otyg.. :)



Bil banan han fick frän va.. ??

TUSEN tack för både kläderna och för leksaken vi är så nöjda..

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder på söta barn! ;)

2008-10-07 @ 19:24:34
URL: http://mammasnova.blogspot.com
Postat av: petra

har han inte börjat gått än? kryper han `?

2008-10-08 @ 13:47:34
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

Postat av: petra

har han inte börjat gått än? kryper han `?



2008-10-08 @ 13:47:34



SVAR:

Ja han kryper, går gö han inte men kommer med tiden..

2008-10-08 @ 18:23:22
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0