Jobb

Här bli de tajm för att ut och extra jobba massa nu, för vi behöver lite extra monye i plånboken.. !
Min FP ha sänkts ganska rejält så då få de bli till att ta på sej lite extra knäck.

Men till och börja med bli de helger och sedan få vi se om jag börja lämna han korta stunder..
En viss person vill jag inte lämna till "många vet nog vem jag mena" men sedan så gå de nog kanon bra.
Nu få se se om vår underbara chef Monica hör av sej under dagen, vore susen de.. =)

För er som inte vet ha jag kvar min anställning på Mc Donalds, åååååå jag längta verkligen tillbaka samtidigt som jag trivs att vara mammaledig.
Hoppas min rygg palla jobb nu bara men ha jag tur så gö den de.. =)=)


Kommentarer
Postat av: IdaB

Men varför har fp sänkts?

Tar du inte ut 5 dagar nu efter hns födelsedag el vad?

2008-10-06 @ 10:23:18
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: IdaB

Vad skönt för er!!!!

Men att ut o jobb lite gör ju susen för ekonomin! ;)

Sedan e det ju bra för barnen att var ensamma med sin far. Tindra e super mammig o behöver all träning... innan det e dax för dagis...

2008-10-06 @ 19:08:19
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0