Jobb Jobb Jobb

om 2timmar drygt är jag på jobbet och gö lite mer nytta..
De känns så dära, få se om Micke klara lillen men de betvila jag inte på..

De känns jobbigt att lämna min skatt men jag få väl bita ihop inte mer med den saken så är de ju bara.
Jag sluta 14.30 då bli de middag på skönsmon.
Tänk om presic en vecka idag gå vårt flytt lass mot kuben de känns super bra de.. =)

Hoppas flytten pch monteringen av nya möblerna flytter på bra.
Ne nu kalla en dusch och sedan blåsa håret, fläta de och kanske sminka sej så man ser ut som en människa igen.. =)=)

Men först ska jag få lite kavalitets tid tillsammans med min älskade son, som jag kommer sakna oerhört mycke..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Kommer gå så bra, lycka till på jobbet! Kramkram

2008-10-11 @ 09:31:24
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0