HUR FÖRDELAS SYSSLORNA I HEMMET??

1. Vem tvättar?

Jag tvättar och hänger ofta men säger ryggen ifrån så starta jag maskinen och älsklingen hänger


2. Vem diskar?
Vi ha haft diskmaskin och de ha de delas på men nu till en början bli de handdiskning hos oss och jag vet innerst inne att de bli micke som kommer få diska..

Vem dammsugar & skurar?

JAG dammsuger för Micke fuska, men nu när vår dammsugare är kass så få han göra de. Jag hata dåliga dammsugare.

4. Vem dammtorkar?

Jag dammtorka annars bli de aldrig gjort


5. Vem tar hand om uppsättning av hyllor osv?

Micke få göra sånt för betong och så där ge jag mej inte in på..


6. Vem sköter om bilen osv?
Jag städa och följer med när de är tvättning men bilen åker in på verkstad om den är traskig
 

7. Vem stryker kläderna?

Stryka hur gö man de.. ?? Bara gardiner och festliga kläder.. .


8. Vem rengör avlopp osv?

Bllläääääääää de få Micke göra rör inte sånt..

9. Vem storhandlar?

Vi handla tillsammans men bli hundra ggr billigare om micke handla

10. Vem kastar grovsopor, tidningar osv?

Micke få ta soperna ha fobi..

11. Vem lagar maten?
Jag laga mat.. =) Köket är mitt utom disken ;P

Utmanar alla som känner sej manad


Kommentarer
Postat av: Supermamsen

Vilka roliga frågor

2008-10-19 @ 22:54:11
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0