God morgon

inatt ha de vare livat här i Nacksta, en fyllo ringde på porten och skrek i telefon och ville komma in och vår älskade son vaknade klockan va väl 3 ungefär.
Vi hann inte mer än somna om börja någon fitt idiot borra här klockan va då 4 på morgonen.
brann de i huvudet på mej och Melwin hjärtat vakna.
Jag klev upp röck upp micke skickade ut han och kika vilken idiot som höll på. Då va de grannen ovan för oss :(
Vi ringde polisen Annonymt tips och då lugna de ner sej..

Men då kunde ingen i denna familje somna en ledsen rädd son, en arg mamma och en arg pappa på idiot grannarna.
Men lillen somna om vid 5 och jag kunde aldrig somna om så jag är TRÖTTER jag.

Nu längta jag till vi få nya nyckeln bli värre och värre här ute i gettot Nacksta...:(

Ne nu ska jag jag klä på mej för att gå mot bussen och hälsa på Lisa och Emin idag.
De ska bli skoj.
Sedan i eftermiddag är de nå grejs med denna lgh..

Lilla Emin är snorig och ha hosta men sånt är vi inte rädd för i denna familj utan vi åker dit ändå.
Han är feber fri iallafall.
Vi ha köpt ett krya på paket till dej älskade Emin.. =)=)


Kommentarer
Postat av: Fru SGS

Skönt för er att ni flyttar så ni slipper bo bland en massa drägg. Usch!

2008-10-09 @ 11:26:55
URL: http://guldbrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0