Fredag

Här ha de lbive dåligt med bloggning, jag känner inte så mycke för datorn nu för tiden.

Vill umgås så mycke som möjligt med min älskade son leka mysa och ha de helt underbart.
Idag bli de nog en hemma dag, skulle va vare på apoteket och handla lite grejer eller vad tycker du Jossan:P??

Men få se om jag orka pallra mej ner mot city..
Lill hjärtat mamma ligger i sin säng och snussa kossan från hm och sin snuttis laban.
Han sover så sött va nyss in och smekte han på kinden och berätta hur mycke jag älskar han.
De gö jag flera ggr varje dag när han sover.

Nu till morgonen ha jag gjort morgon dagens middag, för imorgon ska Mickes mamma komma hit på middag som tack för städ hjälpen under flytten.
Jag ha gjort bacon paj och sedan bli de sallad och läsk till så klart.

Nästa helg bli de mamma, syrrernas tur kanske mellan syrran ta med sin big lover.. Vi få väl se.
Få se vad vi ska bjuda på då, de är ju hallowen så de bli väl kött potatis och sås och så klart sallad vi få väl se.. =)=)
Eller så bli de min favvo rätt TACO..=)=)

Ååå vet ni vad jag trivs toppen i denna lgh.. =) känns verkligen bra..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skönt att ni trivs =) Ja spring ner till apoteket... ;-) själv ska jag "springa" fram & tillbaka med den berömda dammsugaren :-)

2008-10-24 @ 10:54:47
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0