Fin besök

Idag så kom Lisa, Emin och Emins mormor hit på besök.

Stora skönsmon hade fin besök från Matfors idag och de är ju aldrig fel.
Dom kom hit vid ungefär 10.30 men innan hade jag hunnit dammsuga och så.
Gått på äffern och köpte lite fika.

De är så trevligt att umgås med denna goa familj.
Emin och Lisa är alltid på gott humör.
Och Lisas mamma även är så go, lill Emins mormor är så snäll.

Pojkarna leker fint tillsammans och mycke surr bli de som vanligt.
Men ha aldrig tråkigt när denna familj är här.

Gav dom samma middags tips som vi ska äta idag korv stroganoff mums. Så de är dom oxå idag.

prinsen min ha ätit middag och sover middag nu han, skönt för lill knoppen min.

Nu ska jag slå på riset och vänta hem min älskling från jobbet gissa om jag saknar han nu. Kan ni ge er på..

Lite Pix fårn idag
               





            

Kommentarer
Postat av: Mickan - Mamma till Noel

Nej den har inte kommit till rätta :-( Han har fler men den stora kossan var hans gosigaste! Får leta efter en ny där dessa säljs!

2008-10-24 @ 10:26:10
URL: http://mickaann.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0