Fin besök från Väsby

Idag kommer Väsby familjen, dock saknas Ali för han är väl hemma och tjäna in kosingen.. =)
Men nån måste ju göra de oxå.

Här är vi dö trött så ojojoj, vet inte riktigt vart jag ska  ta vägen för min lilla kille vakna nu varje natt vi 3-4 tiden ocj skriker så de är inte klokt vet inte hur jag ska göra, han är helt otröstlig..

Snäll någon som kan komma med Idér.. ?
Han vill gärna äta på nätterna nu vilket han är för stor för att göra:(

Måste få bort de där dumheterna han håller på med, han sover ju oxå när han skriker så där otröstligt.. :(
Kommer han till pappa bli de bara ännu värre, inatt behöver jag gå på toa och hjärtat tog lill hjärta och huva vilket liv de blev han va helt förstörd.. :(

Jajja, på onsdag är de BVC dax så vi få väl se om dom ha nå idér för så här ska vi INTE ha de.

Nu ska jag leka med prinsen på govlet sedan börja förbereda Tacosen vi ska käka idag när Jossan och Elika kommer ..=)=)

Kommentarer
Postat av: Linda T

Hjalmar äter på nätterna fortfarande, 1-2 flaskor. Vill självklart att han ska sluta med det, så det blir nog att göra som med Arvid,dvs bara sluta och ha några hemska nätter som snabbt går över.

2008-10-06 @ 19:57:52
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0