Barnvakt

Idag är jag barnvakt åt min älskade lilla syster Elin medans mamma gör Birsta farlig med min mellan syster som ska flytten hem ifrån.
Hon är så otroligt kär syrran så de verkligen syns tur hon äntligen ha hitta sin stora kärlek och jag hoppas Melwin få kusiner snart.. :) -Syrran bara skappa produktion efter studenten till sommaren...

Idag bli de vara ute mesta dela hela dagen vi ska göra nån lekpark farlig med mina små tok barn.
Melwin ha nyss ätit lunch snart är de Elins tur att få lunch och efter de bli de göra gatorna farlig.
hihi...

Idag så ska Mickes kompis komma hit och bjuda på mat som de ser ut, bli nog Pizza.
Han ska bjuda oss för all hjälp han fått sista tiden men mat tacka man aldrig nej till.

Iefter middag ska jag på sjukan vi få se hur de gå hoppas hoppas hoppas..

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

JAg håller tumamr & tår :-) mysigt & vara barnvakt

2008-10-27 @ 10:34:45
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0