Avklarat

Idag ha jag jobba, de gick bra jobbigaste va att kliva ur bilen när prinsen min grät efter mamma och ropa hela tiden.
Tårarna rann när jag gick in i birsta city  men väl inne på jobbet så vände de lite.
Älsklingen smsa och sa han grät fortfarnade men att han hade somna efter mycke om och men..

För mej att jobba ha de gått skapligt men en hel del fel ha de blive mycke fel utgivningar, men men ha man inte jobba på 2½år så kan de inte bli annat.

I min hjärna finns nu mest, städa diska, laga mat, leka mys pussas bajs blöja, blöjbyte, och vänta hem älsklingen och idag skulle min hjärna utvecklas lite ifrom av arbete men de gick ju bra..!!!=)=)

Nu är vi hemma hos Melwin farmor och där ha vi ätit kyckling ris och curry sås..!!!
Lill hjärtat sov ca. 1½timme sedna ha han lekt och ätit mellis tids vis ha de gått bra ett antal gånger han han ropat efter mej och gråte en sväng men när dom kom och hämta mej gissa vem som blev plåster på sin mamma, jo melwin så mysigt han sitter nu i mitt knä fast limad åå jag är nöjd..


Huva vad jag sakna denna skatt idag..=)=)

Nu bli de mys.. kram kram


Kommentarer
Postat av: Jossan

Va skönt att det gick bra idag...

Såklart lilleman längtade efter mamma när ni aldrig varit ifrån varandra just, men det går nog bättre och bättre ska du se =)

Och roligt för Melwin och pappa att ha egna mysdagar också =)



Pontus älskar pappa och Pontus dagarna då dom far iväg och kollar på fotboll, hockey eller gör något annat grabbigt och han får rå om pappa alldeles själv utan mamma och lillasyster =)

2008-10-11 @ 20:59:46
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0