Ååååååå snart fredag

Idag ha vi mest myst och greja lite.
Vare till min mormor som baka kaker till min prins fyller år, vi fika där och hämta dom.

Lillen ha ju feber idag med men inte så himla hög men en alvedon nu till natten fick han och vätska ha jag få i han oxå.

Vid halv 3 kom min pappa från gävle, han ska ju komma hit och gratulera Melwin som snart fyller 1år.
Imorgon är de fredag och då är de bara dryga dygnet till min lilla skatt bli ett år.
Imorgon är de städning på listan, mysa och försöka vila upp oss in för kommande kalas tajm.

Så hos oss stå de kalas firande på listan.
Uppdatera nog bra imorgon men sedan få vi se om de finns tid och orka att blogga om kalaset.
Men jag lova de kommer bilder på allt han fått samt massa text och bilder på vårt besök tårtor och Melwin när han äter SIN EGEN tårta.

Klart min lill älskling ska få en egen födelsedags tårta, mums gud vad han ska gegga och vad fint hemma vi få de.. =)=)





Melwin i sin nya Windstopper är han inte fin..??

Filten pappa köpte idag åt Prinsen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder, och va mysigt filten ser ut :)

Hoppas de går bra att städa imorgon, inge kul är de (tycker jag) men de är juh ett ont måste ibland hahaha

Kramar fr oss!

2008-10-02 @ 20:24:31
URL: http://mammasnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0