World Children's Day

Ihelgen är jag inkallad på jobb, de ska verkligen bli roligt att få ut och jobba och denna helg är de stor helg på Mc Donalds.

De är nämligen world Children Day och vi ska samla in pengar till ronald mc donald huset i lindköping så de ska bli roligt.
Ni är välkomna till Mc Donalds i birsta lördag och söndag mellan 11-16.

JAg börja 08.00 på lördag och sluta 16.30 söndag 10-16.30..
Jag vill verkligen jobba nu de ska bli roligt..
Eller hur jossan visst är de roligt att jobba under world children day.. ??


Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Jag jobbade på Donken för evigheter sen (1998-2001) och den här helgen var ju skitrolig att jobba på ;-)

2008-11-19 @ 11:24:22
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0