Trots barn

Idag så ha vi vare vaken sedan 6, men en viss son vakna och va hungig så han fick lite food och sedan somna vi om till 6.
Vi ha lekt och jag ha hunnit dammsuga och torka golv för de märks verkligen att jag vare bort micke ha enbart dammsuga så dammtorkning och torka golv låg kvar och vänta på mej.
Så nu ha jag flytt undan skiten här hemma, Melwin gilla verkligen inte att jag ska dela hans uppmärksamhet med vardagliga sysslor men sånt är livet.

Men allt ta sin tid för på sjukan så fick han min uppmärksamhet till 100% från morgon till kväll hemma är de mycke mer som ska skötas än barn och så dära.
Men om en tid fungera allt som de ska..

Nu sover skatten min, efter sovningen bli de pulk åkning och ute lek. För vi ha vare inne sedan fredagen den 7/11-08  då vi träffa lisa och emin ute och lekte.
Så vi längta verkligen ut och pulk åkning är ju aldrig fel..=)

Ne man kanske ska dusch och göra sej klar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja i dag är det riktigt pulkväder! Min oscar hade varit ute och skottat hos dagmamman i morse fick jag höra när jag ringde och kollade läget i dag.

2008-11-20 @ 12:24:38
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0