Söndag

Idag är de en hel lugn dag hemma hos Björkudd/Nordell..=)
Vi ha myst lekt käka lite och nu sover skatten.
Vi tvätta, nu dammsuger älsklingen och så.

Igår hade vi de riktigt trevligt, god mat trevligt sällskap och de tacka man inte nej till.
Idag bli de en tripp till Huddik, Micke och Mickes pappas häst ska starta så de ska bli roligt att se.
Så nu ladda Melwin verkligen batterierna för att åka på trav och mysa med sin mor och far ute idag.

Jo. ni som ha kommentera ja skriver för min skull, familj och vänner men man bli alltid uppmuntrad om man få en god kommentar eller 2... =)=)

Här må vi för övrigt bra, ha varit jätte jätte dålig framme med kameran de senaste dagarna men jag lova skärpning bli de.
Idag bli de plockmat hos Melwins farmor, lite helg skinka, köttbullar, prinskorv, leverpastej sill och så. Lite jul bords aktigt men de ska bli mums mums.

Vad ha ni för er en söndag som denna då?
Nu vill jag ha mer snö så melwin kan åka lite mer pulka för lite åkte han i fredags.. =)=)

Kommentarer
Postat av: Emma Halvarsson

Vi vill oxå ha mer snö, Wille tjatar om att ta fram skotern för det ÄR ju snö nu..han har svårt att förstå att det måste komma mer..vi har ju lixom sagt att närdet blir snö..dååå kan man åka skoter..hihi..småfisarna =)

2008-11-02 @ 10:38:52
URL: http://emmzan80.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej

Jag kollar o läser varje dag, men e super värdelös på att kommentera =)

2008-11-02 @ 17:21:00
URL: http://evadahlstrom.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

mysigt att få åka pulka :-) jag har nu utmanat dig i mon blogg :-)

2008-11-03 @ 10:24:01
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0