Mys Fredag

idag är e fredags mys som kalla på skönsmon.
Vi ska laga god mat mysa surra lite jul och ÖVRIGA saker.
Leka med lillen på rummet ända dagen jag få vara tillsammans med min familj sedan kalla ju jobb för mej hela helgen.
Så vi ska njuta av denna kväll tillsammans.

Kanske snuttis far på trav men vi få se.
Kan vara ganska skönt för mej att få vara ensam med Melwin innan jag dra och jobba imorgon.

Idag ha dagen vare helt annolunda allt fungera mycke bättre nu han vill fortfarande vara i famnen men inte alls samma gråt och skrik som tidigare dagar vi få se hur de sluta.
Jag är så nöjd med denna dag, morgonen lekte vi och myste massa pussar delade han ut, sedan åt han lunch och jag klädde han för ute sovning.
När han sovit klart tog vi pulkan och träffa Melwins farmor för hon hade paket till han"sjuk paket"
Vi tog först en tur med pulkan sedan så hem till henne på go fika och kaffe plus massa surr.. =)

Nu ha han ätit middag och sover sött UTAN problem.. -stolt mamma..

Nu ska jag laga god middag sallad peppar biff och pot gratäng.
Bli de för fredags mys hos er då?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mysigt med pulk-åkning!

Vill se mer bilder här i bloggen.

Skärpning nu! ;)

Kram

2008-11-21 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0