Mycke piggare

Idag är Melwin Oerhört glad och mycke piggare, tänk vad allt kan bli en stor omvändning på nån dag bra.
Han äter som en häst idag, huva de märks verkligen att han vare utan mat sedan förra onsdagen.

De är så skönt att se han äta som vanligt igen.
Men gud vad han ha tage vara på att få vara uppi mamma hela tiden då han vare sjuk.
Idag märks de, jag släpper ner han på golvet och sätter mej och ska leka med han men han kryper upp i mitt knä och där ska han sitta och bara mysa.

När jag lyfter han på sidan för att avleda han från att sitta i mitt knä börja han trots gråta och bli skit förbannad på mej för att han inte få sitta i knä hela tiden.
GÅ jag på toa skriker han trots han få följa med efter mej.

Ja och ta micke upp han så skriker han hela tiden.
De är verkligen jobbigt de här nu. Men de bli nog bättre med tiden de få ta den tiden de tar.

De få ta den tiden de ta att lära han vara lite själv och så dära.
han vill att jag bär han hela tiden nu men de fungera inte i längden.

Någon som ha en bra idé som kan fungera att få han att inte vill bli buren hela tiden.. ??

Nu ska jag göra klart de sista på middagen

Kommentarer
Postat av: Josephine *Elikas mamma*

Skönt att han mår bättre =) HAn vet hur han ska göra för att bli buren... ;-)

2008-11-18 @ 19:52:01
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Lisa

Guud så härligt att han fått aptiten tillbaks!

Kanske va nå magvirus iaf?!

Puss och kram till lilleman!

2008-11-18 @ 20:15:18
Postat av: Jossan

Vad skönt att han äter och mår bättre igen =)



Ni har inte fått något svar på vad det kan ha varit?

2008-11-18 @ 21:46:36
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: IdaB

Skönt att han e piggare!!!

Tindrus e oxå en riktigt mammagris, vill bli buren o sitta i knät för jämnan, o det tär ju en massa på ryggen... O envis som attans e hon så efter en massa grin brukar jag ge med mej iaf. Så jag får skylla mej sj igentligen ;)

2008-11-18 @ 23:09:59
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: jennica

Låt han skrika lite, och se till att micke tar honom men inte lyfta upp honom försök att av leda honom genom lite lek. Kanske skulle fungera. Vad härligt att han äter igen iaf.

2008-11-19 @ 00:00:35
URL: http://jennica.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0