Lusse Bullar

Nu ha vi vare till doktorn men innan vi for dit gjorde jag en saffran deg som fick jäsa lite länge men när jag kom hem bakade jag ut lite lusse bullar snabbt snygga blev dom dock inte ser ute som jag vet inte vad men jag gilla dom, iallafall innehållet är gott.

Utseende va ju ja de behöver vi verkligen inte prata om.
Nu sover lillen lusse bullarna svalna sedan ska jag ta med en påse ut så ska vi leka med Lisa och Emin i lekparken.
Melwin sover sin förmiddag/eftermiddags lur nu.

NE man kanske ska få i sej nån lunch..

En bild på mina hemska fula lussebullar men goda..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Mums..!.Dom ser verkligen goda ut!:)

Kaffet är nedpackat o pepparkakorna lika så..

2008-11-07 @ 11:43:54
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Jag ska oxå baka några lusse bullar någon dag här =)

2008-11-07 @ 13:47:50
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Linda

åå vad frästad jag blev nu. Bjud mig på fika i morgon :D

2008-11-07 @ 19:20:53
URL: http://lindak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0