Lördag

Idag ha jag arbeta vilket ha gått toppen bra..
Så roligt att vara på plats igen men samtidigt längta man hem till sin egen skatt som är lek full hemma.

För mina prinsar hemma ha de gått super bra, Melwin ha ätit super bra och mått kanon med pappa de ända som va han hade blive ledsen vid sovning och ropa efter mej men annars så.
Sedan så hade han blive ledsen en gång och ropa efter mej när dom lekt men de av de ända.

På jobbet och försäljning till Ronald Mc Donald sjukhuset som vi bygger i Lindköping ha gått bra med lotterierna, vi ha sålt 600 lotter och tjäna en hel kossing med pengar till sjukhuset och de känns verkligen kanon bra de..!
Vi hoppas på att för dubbla försäljningen imorgon så snäll ha ni ingenting och göra som dom flesta inte ha på söndag kom till mej och köpa nå lotter för de är vinst varje gång så jag hoppas verkligen ni kika in och tänker bidra med en slant till att Ronald Mc Donald huset bli klart till våren -09..

Tänk ifall ert/era barn behöver bo där..
Så kika in i morgon de är Ansikts målning och tecknings tävling oxå, man kan vinna 5 menyer till familjen om man ha tur.
Ansikts målning ha vi kört idag och kommer troligen bli samma visa imorgon igen..

Så kika in imorgon mellan 11-16

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad roligt att det gick bra, fast det hade jag inte tvivlat på :-)

2008-11-23 @ 15:18:36
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0