kommentarer

Tack Mallan o G för era kommentarer.

Vår sorg handla inte om Melwin, Han är pigg och kry och må fin fint sedan han va sjuk.
Vi ha de ända problemmet med Melwin nu de är sovningen på dagarna och nätterna.
Kvällen somna han fint och sover tryggt men vakna någon stans mellan 21-02 och är otröstligt ledsen och vill sova på mamma först sedan mellan oss.

Tack Mallan för din kommentar kan ju vara värt och testa.
Vi ha ju innan haft CD.n i gång hela nätterna med lugna vaggvisor och de ha fungera bra men inte nu.
Man kanske ska testa köpa nån liknande sago skiva som Mamma Mu, han gilla ju mamma mu när man läser för han, då kan han säga Muuuuuuuu när jag säger kossa till honom.
Vi är tacksam för din kommentar den betyder mycke..

Sedan ha jag fått flera kommentar jag inte Tänker publicera pga kritik mot familjen.
Någon fråga satte i samma fråga och de är flera som fråga samma sak så nu svara jag ävl på de.
Varför micke alltid gå med bar över kropp och bara i kallingar hemma för.
Micke är en sån kille som inte gilla ha kläder på sej, enda gången han ha tröja och byxa är när vi ha besök samt om man är ute bland folk.
Men är vi ensam hemma eller bara mamma eller hans mamma ska komma på besök så gå han gärna i kallingar inne.
Han är varm av sej och trivs inte i klädder så därför är han i bar över kropp på dom flesta korten.
Stör de er som läser min blogg så behöver ni inte.
Sedan så ha jag fått ett antal kommentarer där dom fråga varför jag skriver ut om sorg om jag ändå inte ÄN tänker berätta om de.
Bloggen är för mej min familj och släkt och vänner.
Varför jag skriver blogg är för mej själv att kunna lätta mitt hjärta ibland önska jag kunde skriva ut allt men i detta tillfälle tycker jag inte de är snällt mot personerna som är drabbade.
JAg kommer berätta tids nog för er om vår sorg och de som händer men är ni för nyfiken och inte klara av att vänta på att de kommer ut här så tycker jag inte ni behöver läsa min blogg.

Är de någonting ni under kommentera allt publecera jag inte pga. att jag ta inte vad som helst..

Kommentarer
Postat av: G

Ja jag förstår om du inte orkar prata om det hela! Det är ju inte lätt att bära omkring på något hemskt... :( tänk bara på att delad glädje är dubbel glädje; delad sorg är halverad sorg. Det stämmer verkligen, sedan om det är bloggen eller ngt mer privat vet man bäst själv. Hoppas det löser sig!

2008-11-29 @ 00:06:53
Postat av: Mallan

Meh bloggen är ju till för att man kan skriva av sig. Å du får ju skriva vad du vill i DIN blogg ! Förstår ju att du inte vill skriva allt eftersom vem som helst kan läsa !! Men man måste ju ändå få skriva att man sörjer utan att behöva gå in på vad det gäller!



Å Micke får väl gå som han vill i sitt eget hem ! Han ska ju inte behöva ta på sig kläder bara för att nån tycker att det är "opassande" ?



Så kritiken äre ju bara å strunta i. Dom får tycka som dom vill, men Ni är ju Ni, det är eran familj, å bara ni trivs tillsammans så är ju det huvudsaken ;) Duger det inte så behöver dom ju inte läsa , eller hur !? ;p



Ja, testa med Mamma Mu (eller annan sago-cd) ! Ni behöver ju inte ha på den hela natten, utan låt skivan gå tills den är slut ! Har han inte somnat då, så slå på den en gång till då! Tror det är "bra" att dom lyssnar på sagor istället för musik, för då ligger dom å lyssnar å sjunker in i sagan, tills dom somnar. Vet man ju själv sen när man va liten :p





2008-11-30 @ 00:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0